Extratereştrii au luat contact cu Terra !
Deţinătorul recordului pentru cea mai lungă ieşire pe Lună susţine că NASA voia să păstreze secretul 60 de ani.
Astronautul
Edgar Mitchell, care a luat parte la misiunea Apollo 14, a făcut
afirmaţii şocante. El susţine că extratereştrii au contactat Pământul
de mai multe ori. Astăzi în vârstă de 77 de ani, astronautul Edgar
Mitchell a declarat de asemenea că NASA a hotărât ca acest adevăr să
fie ascuns timp de 60 de ani. Mitchell, care a fost pilotul modulului
lunar în cadrul misiunii Apollo 14 şi, totodată, al şaselea om care a
păşit pe Lună, a făcut aceste afirmaţii într-un interviu pentru postul
de radio american Kerrang! Cu acest prilej, Edgar Mitchell a mai spus
că surse din NASA – care au avut contacte cu extratereştrii – i-au
descris ca pe nişte fiinţe „de înălţime mică, ce păreau bizare
oamenilor”.
Astronautul
a subliniat că aceştia ar arăta aşa cum sunt cei descrişi în cultura
populară, de înălţime mică, cu cap şi ochi mari. Dacă ar fi fost ostili,
am fi dispărut. Pasionat de fenomene paranormale, Mitchell a explicat
că tehnologia noastră „nu este nici pe departe atât de sofisticată” ca a
lor şi că, „dacă ar fi fost ostili”, „am fi dispărut până acum”.”Am
fost destul de privilegiat să aflu că am fost vizitaţi şi că fenomenele
OZN sunt reale”, a spus Mitchell. „Am făcut parte din cercurile
militare şi ale serviciilor secrete, care ştiu că, dincolo de ceea ce
se cunoaşte public, am fost vizitaţi. Citind ziarele recent, îmi dau
seama că s-a întâmplat chiar de mai multe ori”, a adăugat astronautul.
Oficialii NASA au reacţionat rapid la afirmaţiile acestuia, printr-un
purtător de cuvânt: „NASA nu se ocupă cu depistarea OZN-urilor. NASA nu
este implicată în acoperirea urmelor de viaţă extraterestră de pe
această planetă sau din univers”.
Incidentul Roswell, în curs de investigare.
Doctor
în aeronautică şi astronautică, Edgar Mitchell deţine, împreună cu
comandantul misiunii Apollo 14, Alan Shepard, recordul pentru cea mai
lungă ieşire pe Lună – 9 ore şi 17 minute. Referitor la celebrul
incident de la Roswell, New Mexico, din 1947, acesta susţine că a fost
locul prăbuşirii unei navete extraterestre reale şi că fenomene
similare sunt în curs de investigare.
Sursa : Adevarul
Buran - naveta spatiala rusa
Buran
s-a vrut răspunsul Uniunii Sovietice la naveta spaţială americană.
Spre deosebire de precedentele programe spaţiale sovietice originale,
de data aceasta Buran s-a dorit a fi încă de la început o copie a
navetei de dincolo de ocean, oficialii ruşi fiind alarmaţi de
potenţialul militar al acesteia. Planurile pentru Buran au fost
promiţătoare. Nu avea să fie doar o copie a navetei americane, ci o
variantă îmbunătăţită a acesteia. Pentru lansare se folosea o familie
1nouă de rachete, denumită Energia, care, spre deosebire de sistemul de
la NASA, nu avea să fie doar un rezervor de combustibil, ci o rachetă
care putea la rândul ei să ridice echipamente pe orbită şi care să
poată fi operată cu sau fără Buran. Dacă planurile pentru Energia ar fi
fost continuate, întreaga Staţie Spaţială Internaţională de astăzi ar
fi putut fi construită din doar câteva lansări, spre deosebire de
câteva zeci efectuate, Energia evoluând din racheta N1, construită
pentru a-i duce pe sovietici pe Lună în plină cursă spaţială din anii
’60. Numeroasele eşecuri ale acesteia au dus însă la suspendarea
acestui program.
Deşi
la prima vedere Buran seamănă cu oricare din navetele spaţiale
americane, diferenţele dintre cele două nu sunt deloc nesemnificative.
Datorită faptului că este lansată folosind o rachetă propriu-zisă, Buran
nu mai are nevoie de motoare de mare putere, ele nefiind folosite la
lansare, decât pentru manevre orbitale (corespondentele motoarelor OMS).
Scutul termic era şi el dispus într-un mod diferit, despre care
inginerii sovietici afirmau că este mai eficient din punct de vedere
termodinamic. De asemenea, scaunele potenţialilor piloţi erau
ejectabile, în caz de necesitate. Teoretic, Buran putea transporta
încărcătură şi spre Lună, deşi nu s-a plănuit aşa ceva în mod serios.
Buran putea fi transportată orizontal spre rampa de lansare, pe nişte
şine speciale, lucru ce făcea ca acest transport să fie mult mai rapid
decât în cazul navetei americane, care este transportată vertical. Masa
transportată spre şi dinspre orbită era din nou în favoarea lui Buran,
fără a mai socoti şi capacitatea de transport a rachetei Energia.
Primul
zbor al navetei Buran a avut loc la data de 15 noiembrie 1988 şi a
fost unul fără echipaj uman, naveta decolând de pe cosmodromul de la
Baikonur ajutată de puternica rachetă Energia. După două orbite în jurul
Pământului, naveta a revenit la sol într-un mod complet automat, cu o
abatere de doar 3 metrii de centrul pistei de aterizare, în ciuda
vânturilor puternice din acea zi. De notat faptul că deşi navetele
spaţiale americane sunt dotate cu sisteme de automatizare a aterizării,
acestea nu au fost niciodată folosite şi sunt păstrate pentru cazurile
de urgenţă. După acest zbor, au fost programate o serie ambiţioasă de
teste, inclusiv andocate cu staţia spaţială MIR şi a început construcţia
a încă două naveta, denumite Ptichka şi respectiv Buran 2.01.
În
1993, după colapsul Uniunii Sovietice, preşedintele Boris Elţin
suspendă programul Buran. Primul zbor, din 1988, avea să fie şi ultimul
pentru ambiţioasa navetă spaţială rusească. Construcţia celorlalte două
nu a mai fost finalizată, deşi Ptichka a fost finalizată într-o
proporţie mai mare de 90% şi în prezent se află într-un hangar din
Kazakhstan. Prima navetă, cea care a zburat în 1988, Buran, a fost
complet distrusă în 2002 când acoperişul hangarului unde era depozitată a
cedat şi s-a prăbuşit peste navetă şi peste o machetă a unei rachete
Energia. Deşi de-a lungul timpului au mai fost momente în care erau
speranţe pentru revigorarea programului Buran-Energia, în special după
accidentul navetei Columbia, acest lucru nu s-a mai produs. Când o
navetă americană a andocat cu MIR, acesta avea modulul de andocare
împrumutat de la Buran.
Sursa: parsec.ro
www.arcaspace.com
Primul avion supersonic romanesc
Știrea mi se pare grozavă așa că nu preget să o public, cu tot cu sursă, așa cum este normal.
Presedintele Asociatiei Romane pentru Cosmonautica si Aeronautica(ARCA), Dumitru Popescu, a anuntat ca inginerii organizatiei lucreaza la primul prototip de avion supersonic romanesc. “Prezentarea programului avionului experimental supersonic E-111, cu cateva zile inainte de Craciun si la cateva zile de la Centenarul zborului primului avion cu reactie din lume, realizat de Henri Coanda, nu este intamplatoare. Am ales acest moment pentru ca dorim ca cei care vor vedea acest anunt sa se bucure de existenta unui program major, pozitiv, inspirational, pe care Romania il asteapta de 20 de ani. Un program in care sa spere, un program care sa insemne progres. Avionul supersonic E-111 este un asemenea program”, a declarat Dumitru Popescu, potrivit Gandul. Avionul E-111, la care ARCA a lucrat in ultimul an, este destinat extinderii capacitatilor asociatiei de lansare a rachetei Haas II, pentru competitia americana Google Lunar X Prize, precum si dezvoltarii tehnologiilor pentru turismul spatial. Nava va avea capacitatea de zbor supersonic cu viteza de Mach 1,5, la altitudini de 16.000 de metri, in cazul transportului rachetei Haas II, iar in cazul folosirii ca platforma de dezvoltare a tehnologiilor pentru turismul spatial, va dezvolta viteze de Mach 2,6 la altitudini de 30.000 de metri. Avionul E-111 va fi terminat in a doua jumatate a anului 2012, iar primul sau zbor e programat pentru primavara lui 2013. ARCA e o organizatie non-guvernamentale din domeniul cercetarii aeronautice care isi propune sa trimita prima racheta spatiala cu cosmonaut in spatiu. Ei au reusit deja sa trimita o racheta fara om in spatiu.
Clic pe poza pentru a o mari!www.arcaspace.com
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu